wtorek, 19 kwietnia 2016

Kolorowa strona art journalowa | Colorful art journal page + video tutorial

Cześć :) 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że warto marzyć i żyć z pozytywnym nastawieniem :) 
O tym opowiada strona w moim art journalu, którą stworzyłam jako inspirację!

Zaczęłam od przygotowania mediowego tła wykorzystując wiele różnych mediów - świetna zabawa! 
Nie mogło zabraknąć kawałków taśmy washi i moich ulubionych stempli :)

Od pewnego czasu zatęskniłam też za wycinkami z gazet, dlatego znajdziecie kilka z nich w tej pracy :) 
Wykorzystałam też nowy wykrojnik z zestawu, który ostatnio kupiłam - bardzo je polubiłam!

Art journal opowiada o tym, żeby wierzyć przede wszystkim w siebie i nie bać się nigdy tego, aby rozwinąć skrzydła! 
Opowiada o mnie i o tym jak ważne jest dla mnie codzienne nastawienie. 

---
Hi there friends! :) 

Today it's my inspirational day so I want to show you my art journal page 
called "Spread your wings"  :)
It's a little story of me and I'm still believe that everyone's is a winner in own life :) 
My project and main claim is inspired this song used in my favourite and very motivational movie Slumdog Millionaire - KALA - Paper Planes

EVERYONE'S A WINNER :) 



I started to create mixedmedia background and working with all mediums. I love having fun with a lots of them and discovering new effects all the time! Recommended this fun for y'all! 
Enjoy! 
















2 komentarze:

Popularne posty