piątek, 8 marca 2019

A Thank-You gift by Vertigo Art

Witajcie,
dziś inspiruję ja, czyli Klaudia z bloga Vertigo Art.  Chciałabym pokazać Wam prezent podziękowanie utrzymany w bardzo subtelnym i delikatnym stylu, wykonany na podobraziu jako zawieszka, który miałam przyjemność ostatnio stworzyć. Na froncie umieściłam przepiękny cytat Jana Pawła II, który fantastycznie wpasował się w klimat prezentu. Mam nadzieję, że i Wam spodoba się tak samo jak mi oraz samej obdarowanej. A z okazji dzisiejszego święta jakim jest Dzień Kobiet, chciałabym życzyć Wam drogie kobietki wszystkiego najlepszego i abyście nigdy nie zapominały jakie jesteśmy wspaniałe! :) 

Chciałabym Was również zaprosić do trwającego już, naszego marcowego wyzwania #38 March MoodBroard

--------
Hello Mixed Media Warriors fans, it's Klaudia here from Vertigo Art with my inspiration. Today I share with you my Thank-You gift project. It's very delicate and subtle. The beutiful quote by John Paul II put on the front makes the idea of a gift complete. I hope you'll like my project as much as I do. 
As today it's the International Women Day, I'd like to take a chance and wish you all wonderful ladies out there all the best - never forget how amazing we are! :)
Also I'd like to invite you to taking part in our #38 March MoodBoard Challenge



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty